کیلی فورنیا میں ڈانس پارٹی کے دوران آتشزدگی کے ہلاک شدگان کی تعداد 33ہو گئی

آکلینڈ، کیلی فورنیا:امریکہ میں کیلی فورنیا صوبے کے آکلینڈ میں جمعہ کو ایک بلند عمارت میں ڈانس پارٹی کے دوران آگ لگنے کے واقعہ میں ہلاک ہونے والوں کی تعداد بڑھ کر اب 33 ہو گئی ہے۔ الامیڈا کاؤنٹی شیرف کے دفتر کے ترجمان سارجنٹ رے کیلی نے آج بتایا کہ عمارت کے ملبے سے کافی لاشیں برآمد کی گئی ہیں اور مرنے والوں کی تعداد بڑھ کر 33 تک پہنچ گئی ہے اور یہ تعداد بڑھ سکتی ہے۔ انہوں نے کہا ”یہ بہت بڑی تعداد ہے اور ہمارا کام ابھی مکمل نہیں ہوا ہے۔ فی الحال عمارت کے تقریبا نصف حصے کی ہی جانچ ہوئی ہے۔ شہر کی تاریخ میں یہ آگ کا سب سے بڑا واقعہ ہے“۔
انہوں نے بتایا کہ ہلاک ہونے والوں کے خاندانی ارکان کو مطلع کئے جانے کے بعد ان کے ناموں کی فہرست جاری کر دی جائے گی۔آکلینڈ فائر بریگیڈ کی چیف میلنڈا ڈرائٹون نے بتایا کہ یہ آگ اتنی شدید تھی کہ اب بھی عمارت کے بڑے حصے کی تلاشی کا کام ہونا باقی ہے۔ آگ لگنے کی وجوہات کا ابھی پتہ نہیں چل سکا ہے۔ انہوں نے کہا کہ فائر بریگیڈ عملہ عمارت کے ملبے میں تلاش کا کام کر رہے ہیں. آکلینڈ فائر بریگیڈ کی اہم میلنڈا ڈرایٹون نے بتایا کہ آگ لگنے کی وجوہات کا ابھی پتہ نہیں چل سکا ہے۔ انہوں نے کہا کہ فائر بریگیڈ عملہ عمارت کے ملبے میں تلاشی کا کام کر رہے ہیں۔ چیف فائر افسر ٹریسا دلوچ ریڈ نے بتایا کہ اس میں ایک پارٹی منعقد کی گئی تھی اور اسی دوران آگ لگ گئی۔
انہوں نے کہا کہ فائر بریگیڈ محکمہ میں اپنی 25 سال کی سروس میں پہلی بار انہوں نے اتنی شدید آگ دیکھی ہے۔ آگ اتنی شدید تھی کہ اس کی وجہ سے ویئر ہاوس کی چھت منہدم گئی۔ قابل ذکر ہے کہ آکلینڈ میں واقع اس عمارت میں جمعہ کی رات قریب ساڑھے گیارہ بجے اس وقت آگ لگ گئی جب وہاں ایک رقص پارٹی چل رہی تھی اور موسیقی پر بہت سے لوگ تھرک رہے تھے۔ حکام کے مطابق اس معاملے میں مرنے والوں کی تعداد میں اضافہ ہو سکتا ہے۔ اس پارٹی سے منسلک فیس بک پوسٹ کے مطابق 176 افراد کو اس میں حصہ لینا تھا۔

Read all Latest world news in Urdu at urdutahzeeb.com. Stay updated with us for Daily urdu news from world and more news in Urdu. Like and follow us on Facebook

Title: Grisly search as california fire toll climbs to 33 in Urdu | In Category: دنیا World Urdu News

Leave a Reply