ارماطوفان کی تباہکاریوں اور شمالی کوریا مسئلہ پر برطانوی و امریکی وزیر خارجہ میںتبادلہ خیال

لندن:برطانیہ کے وزیر خارجہ بورس جانسن اور امریکی وزیرخارجہ ریکس ٹیلرسن آج یہاں ملاقات کریں گے۔ سمجھا جارہاہے کہ اس دوران دونوں رہنماؤں کے درمیان ارما سمندری طوفان سے مچی تباہی ، شمالی کوریا اور لیبیاسمیت متعدد مسائل پر تبادلہ خیال کیا جائے گا۔ مسٹر جانسن نے ارما کی تباہکاریوں کو دیکھنے کے لئے اس ہفتے اس ہفتہ اینگوئیلا ار برطانویوں کے انگویلا اور برٹش ورجن جزیرہ کا دورہ کیا۔ وہ مسٹر ٹیلرسن اور فرانسیسی سیاسی ڈائریکٹر نکولس ڈی ری ویئرے کے ساتھ اس مسئلے پر بین الاقوامی ردعمل پر گفتگو کریں گے۔
مسٹر جانسن نے میٹنگ سے پہلے ایک بیان میں کہا، ”میں نے پہلی بار دیکھا ہے کہ ارما طوفان نے کیریبین لوگوں کو کافی تباہ کر دیا ہے۔ ہمارے شراکت داروں کے ساتھ قریبی تعاون مختصر اور طویل مدتی کوششوں کے لئے ضروری ہے“۔ ملاقات کے دوران رہنماؤں نے شمالی کوریا کی صورت حال پر بھی تبادلہ خیال کیا، جو اس ماہ کے چھٹے اور سب سے بڑے ایٹمی بم کا تجربہ کیا تھا۔ اقوام متحدہ سلامتی کونسل نے پیر کو شمالی کوریا پر پابندی میں اضافہ کرنے کے سلسلے میں اتفاق رائے ووٹنگ کی تھی لیکن امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ نے کہا ہے کہ یہ ایک چھوٹا سا قدم ہے اورکچھ بھی نہیں جو شمالی کوریا کے جوہری پروگرام سے نمٹنے کے لئے کرنا پڑے گا۔

Read all Latest world news in Urdu at urdutahzeeb.com. Stay updated with us for Daily urdu news from world and more news in Urdu. Like and follow us on Facebook

Title: Boris johnson to meet with tillerson in Urdu | In Category: دنیا World Urdu News

Leave a Reply