جب پولس اہلکار نے بزرگ آدمی کی مدد کے لئے ٹریفک رکوا دیا،دیکھئے دل کو چھو لینے والاویڈیو

نئی دہلی: اگر آپ کہیں گاڑی پر سوار کہیں جا رہے ہوں، اور کوئی بزرگ سڑک پار کرنے کے لئے جدوجہد کرتا نظر آتا ہے، تو آپ کیا کریں گے؟ زیادہ تر لوگوں کا جواب ہوگا، مدد کریں گے، لیکن اصلیت یہ ہے کہ شاید ہی کوئی اس بزرگ کی مدد کرنے کے لئے واقعی میں کار کو روکے گا اور آکر مدد کرے ؟ لیکن انسانیت کے نایاب کارکردگی کا ایک ویڈیو سامنے آیا ہے، جس میں چین کے ایک پولیس اہلکار نے ایک بزرگ کی مدد کرنے کے لئے ٹریفک تک رکوا دیا ۔
چینی سوشل میڈیا پراشتراک کئے جا رہے ویڈیو میں ظاہر ہوتا ہے کہ ایک پولیس کی گاڑی ایک بڑے چوراہے سے گزرتے ہوئے اچانک وسط میں رک جاتی ہے، اور ٹریفک کو بھی رکنے پر مجبور کر دیتی ہے فورا اس میں سے ایک وردی پہنے پولیس والاباہر نکلتا ہے، اور پیچھے کی طرف بھاگتا ہے، اور سی سی ٹی وی کیمرے کی نظروں سے اوجھل ہو جاتا ہے، لیکن کچھ ہی لمحے بعد وہ ایک بزرگ کے ساتھ دوبارہ نظر آتا ہے، ان کا ہاتھ تھامے ہوئے، اور پھر وہ آہستہ آہستہ بزرگ کو سڑک پار کرواتا ہے … اس پوری تقریب کے دوران روکی گئی دوسری کاریں بھی صبر کے ساتھ انتظار کرتی رہتی ہیں۔

سی ٹی جی این کے مطابق، ویڈیو میں دکھائی دے رہے مددگار پولیس اہلکار لی کانگ ہیں جو چینگدو میونسپل پبلک سیکورٹی بیورو کے لئے کام کرتے ہیں ۔لی کانگ نے صحافیوں سے بات کرتے ہوئے بتایا، “مجھے ڈر تھا کہ کہیں وہ بزرگ کسی گزرتی ہوئی کار سے ٹکرا نہ جائیں، یا تیزی سے گزرتی ہوئی گاڑیوں کو دیکھ کر گھبرا ہی نہ جائیں۔

Title: cop halts traffic to help elderly man cross road in heartwarming video | In Category: وائرل خبریں  ( viral-stories )

Leave a Reply