وینس ولیمز کیر بر کو ہرا کر میامی اوپن ٹینس کے سیمی فائنل میں

میامی:گیارہویں سیڈ امریکہ کی وینس ولیمز نے بڑا الٹ پھیر کرتے ہوئے دنیا کی نمبر ایک کھلاڑی اور ٹاپ سیڈیڈ اور سینئر جرمنی کی اینولک کیربر کو اور برطانیہ کی جوہانا کوٹا نے پچھڑنے کے باوجود تیسری سیڈ رومانیہ کی سمونا ہالیپ کو الٹ پھیر کا شکار بناتے ہوئے میامی اوپن ٹینس ٹورنامنٹ کے سیمی فائنل میں داخلہ حاصل کرلیا ہے۔
11 ویں سیڈ وینس نے ٹورنامنٹ کی سب سے اوپر سینئر اینجلک کیربر کو اپنا شکار بناتے ہوئے خواتین کے سنگلز کوارٹر فائنل میں مسلسل سیٹوں میں 7-5 6-3 سے شکست دی۔ وہیں کوٹا نے ہالیپ کو 3-6 7-6 6-2 سے شکست دے کر خواتین کے سنگلز سیمی فائنل میں جگہ بنا لی جہاں اب دونوں کھلاڑی فائنل میں آمنے سامنے ہوں گے۔
اگرچہ رومنی کھلاڑی کا پہلے دونوں سیٹوں میں دبدبہ رہا اور پہلا سیٹ 6-3 سے جیتنے کے بعد وہ دوسرے سیٹ میں جیت سے صرف دو پوائنٹس ہی دور تھیں لیکن وہ ٹائی بریک کے آخر میں دو بار ڈبل فالٹ کر سیٹ گنوا بیٹھیں جس سے مقابلہ 1- 1 کی برابری پر پہنچ گیا۔

Read all Latest sports news in Urdu at urdutahzeeb.com. Stay updated with us for Daily urdu news from sports and more news in Urdu. Like and follow us on Facebook

Title: Venus williams stunned world no 1 angelique kerber in Urdu | In Category: کھیل Sports Urdu News
Tags: ,

Leave a Reply