ٹونٹی20 سریز میں پاکستان کی ویسٹ انڈیز پر کلین سویپ

ابوظہبی: (یو این آئی) عماد وسیم (21 رن پر تین وکٹ) کی بدولت پاکستان نے عالمی چیمپئن ویسٹ انڈیز کے خلاف تیسرے ٹوئنٹی 20 کرکٹ میچ میں 29 گیندیں باقی رہتے ہوئے آٹھ وکٹ سے جیت حاصل کر کے تین میچوں کی سیریز میں 0-3 سے کلین سویپ کر لی ہے۔ ویسٹ انڈیز نے میچ میں ٹاس جیت کر پہلے بلے بازی کرتے ہوئے مقررہ 20 اوورز میں پانچ وکٹ پر 103 رن کا معمولی اسکور بنایا تھا. ہدف کا تعاقب کرتے ہوئے پاکستانی ٹیم نے 15.1 اوور میں 108 رن بنا کر جیت اپنے نام کر لی۔ پاکستانی اننگز میں بابر اعظم اور شعیب ملک نے تیسرے وکٹ کے لئے 68 رن کی ناٹ آووٹ ساجھےداری کرتے ہوئے ٹیم کی جیت کو یقینی بنایا. بابر نے 24 گیندوں میں ایک چوکا لگا کر ناٹ آؤٹ 27 رن اور شعیب نے 34 گیندوں میں چار چوکے اور ایک چھکا لگا کر ناٹ آؤٹ 43 رن بنائے۔ شارجل خان نے 11 رن اور خالد لطیف نے 21 رن بنائے. پاکستان کے دو وکٹ ویسٹ انڈیز کے ?ےسر? ولیمز نے لیے۔
اس سے پہلے ٹوئنٹی 20 ورلڈ چیمپئن ویسٹ انڈیز ٹیم کی جانب سے سب سے اوپر تینوں بلے بازوں کے سستے میں آؤٹ ہونے کے بعد مارلون سےم?لس نے ناٹ آؤٹ 42 رن کی سب سے بڑی اننگز کھیلی. انہوں نے 59 گیندوں میں تین چوکے لگائے. ویسٹ انڈیز کے سب سے زیادہ تین وکٹ عماد نے کیلئے۔ محمد نواز کو ایک وکٹ ملا. عماد کو مین آف دی میچ اور مین آف دی سیریز دونوں کیا گیا. پاکستان نے تین میچوں کی ٹوئنٹی 20 سیریز 0-3سے اپنے نام کی جس پہلا میچ نو وکٹ، دوسرا 16 رن اور تیسرا میچ آٹھ وکٹوں سے جیت لیا۔

Read all Latest sports news in Urdu at urdutahzeeb.com. Stay updated with us for Daily urdu news from sports and more news in Urdu. Like and follow us on Facebook

Title: Pakistan beat west indies in 3rd t20i to complete clean sweep in Urdu | In Category: کھیل Sports Urdu News

Leave a Reply