بارسلونہ کے اسٹرائیکرمیسی چوتھی بار ’یوروپین گولڈن شو ‘سے سرفراز

میڈرڈ:بارسلونا کے اسٹار اسٹرائیکر لیونل میسی کو اس سیشن میں اسپینش لیگ میں ان کے 37 گول کی شاندار کارکردگی کے لئے ریکارڈ چوتھی مرتبہ ‘یوروپین گولڈن شو’ سے نوازا گیا ہے جس کے بعد وہ ریال میڈرڈ کے کرسٹیانو رونالڈو کے برابر پہنچ گئے ہیں۔
ارجنٹینا کے اسٹرائیکر اب پوائنٹ ٹیبل میں 74 پوائنٹس کے ساتھ اسپورٹنگ لسبن کے باس دوست سے چھ پوائنٹس آگے ہیں جن کے اس سیشن میں 34 گول ہیں۔ میسی نے چاویس کے خلاف اپنے آخری میچ میں ہیٹ ٹرک لگانے والے باس کو آخری وقت میں شکست دی۔
بوروس ڈورٹمنڈ کے پیرے ایمرک آبمیانگ بوندس لیگا میں 31 گول کے ساتھ ٹیبل میں تیسرے نمبر پر رہے۔ اس ایڈیشن میں سب سے زیادہ گول کے معاملے میں بائرن میونخ کے رابرٹ لیواندووسکی چوتھے،ٹوٹینہم ہاٹسپر کے کیہیری کین، اے ایس روما کے ایڈن جیکو اور بارسلونا کی لوئس سواریز یکساں پوائنٹس کے ساتھ مشترکہ طور پر پانچویں نمبر پر رہے ہیں۔

Read all Latest sports news in Urdu at urdutahzeeb.com. Stay updated with us for Daily urdu news from sports and more news in Urdu. Like and follow us on Facebook

Title: Lionel messi wins fourth golden shoe ties record with cristiano ronaldo in Urdu | In Category: کھیل Sports Urdu News

Leave a Reply