میں ایک بڑی اور موٹی تازی ’ناگن‘ کا کردار نبھانا چاہتی ہوں: ڈیلناز ایرانی

نئی دہلی: کئی ٹی وی سیریلز اور ریلٹی شو بگ باس سیزن 6میں نظر آچکی اداکارہ ڈیلناز ایرانی کا کہنا ہے کہ میں ایک صحتمند اور پلس سائز ناگن کا کردار کرنا چاہتی ہوں۔

Delnaaz Irani Wants To Play A 'Plus Size Naagin'

ٹائمز آف انڈیا کو دیئے انٹریو میں ڈیلنا ز ایرانی نے کہا کہ وہ ٹی وی پر خود کو بالکل جدا اور نرالے کردار میں نظر آنا چاہتی ہوں، 2020میں ایک موٹی تازی اور بڑے سائز کی ناگن کا کردار ادا کرنا چاہتی ہوں۔

Delnaaz Irani Wants To Play A 'Plus Size Naagin'

ڈیلناز نے اپنے پلس سائز ناگن بننے کی وجہ بیان کرتے ہوئے کہا کہ ’ اگر شو کو اچھی ٹی آر پی مل رہی ہے تو کیوں نہیں ، ٹی وی پر ناگن اور بچھو بھی لائے جائیں جس سے اس وقت تک جب تک ناظرین اسے پسند کرتے رہیں گے اسکرین پر اجارہ داری بر قرار رکھیں گے۔

Delnaaz Irani Wants To Play A 'Plus Size Naagin'

اداکارہ نے مزید کہا کہ میرا خیال ہے کہ اگر آپ ناظرین کے سامنے اچھے اور تاریخی شوز کو مختلف انداز میں پیش کرتے ہیں تو لوگوں کو بھی پسند آتا ہے۔

خیال رہے کہ ڈیلناز ایرانی کئے سارے سیریل کے ساتھ فلموں میں بھی اپنی اداکاری کا جلوہ دیکھا چکی ہیں۔انہوں نے کہا کہ وہ اپنے بوائے فرینڈ کے ساتھ لی ان میں رہ رہی ہیں اور وہ ویسے ہی خوش ہیں اور فی الحال دوبارہ شادی کا کوئی ارادہ نہیں ہے۔

Delnaaz Irani Wants To Play A 'Plus Size Naagin'

(تصویریں انسٹا گرام)

ایسے ہی پرکشش فوٹو گیلری دیکھنے کے لئے یہاں کلک کریں

Read all Latest photogallery news in Urdu at urdutahzeeb.com. Stay updated with us for Daily urdu news from photogallery and more news in Urdu. Like and follow us on Facebook

Title: Delnaaz irani wants to play a plus size naagin in Urdu | In Category: فوٹو گیلری Photogallery Urdu News
What do you think? Write Your Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.