پاکستان نے مسئلہ کشمیر پر مذاکرات کے لئے ہندوستان کو مدعو کیا

اسلام آباد:پاکستان نے کشمیر معاملے پر بات چیت کے لئے آج ہندوستان کو مدعو کیا اور کہا کہ اس معاملے کو سلجھانا دونوں ممالک کی بین الاقوامی ذمہ داری ہے۔ پاکستان کے دفتر خارجہ کے مطابق خارجہ سکریٹری عزیز احمد چودھری نے ہندوستان کے خارجہ سکریٹری ایس جے شنکر کو خط لکھ کر کشمیر مسئلے پر بات چیت کے لئے مدعو کیا ہے۔
مسٹر چودھری نے پاکستان میں ہندوستان کے ہائی کمشنر گوتم بمباولے کو بلایا اور انہیں مسٹر جے شنکر کے نام ایک خط سونپا۔ خط میں مسٹر جے شنکر کو جموں و کشمیر مسئلے پر بات چیت کرنے کے لئے مدعو کیا گیا ہے۔
دفتر خارجہ کے ایک بیان کے مطابق یہ خط جموں و کشمیر تنازعہ کو اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی قراردادوں کے تحت حل کرنے کے دونوں ممالک کے بین الاقوامی ذمہ داری کو اجاگر کرتا ہے۔ پاکستانی وزیر اعظم کے خارجہ امور کے مشیر سرتاج عزیز نے گزشتہ ہفتے کہا تھا کہ پاکستان کو کشمیر کے موضوع پر بات چیت کے لئے ہندوستان کو بلانا چاہئے۔
انہوں نے کہا تھا کہ پاکستان کشمیریوں کی اخلاقی اور سفارتی حمایت کرتا رہے گا۔ پاکستان کا یہ دعوت مرکزی وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ کے پارلیمنٹ میں دیئے اس بیان کے بعد آیا ہے جس میں انہوں نے کہا تھا کہ اب ہندوستان پاکستان کے ساتھ جموں کشمیر کے بجائے صرف پاکستان کے مقبوضہ کشمیر پر بات چیت کرے گا۔ وزارت خارجہ کے ترجمان وکاس سورپ نے کہا تھا کہ ہندوستان وقتاً فوقتاً اور متعلقہ مسائل پر پاکستان کے ساتھ بات چیت کا خیر مقدم کرے گا۔

Read all Latest pakistan news in Urdu at urdutahzeeb.com. Stay updated with us for Daily urdu news from pakistan and more news in Urdu. Like and follow us on Facebook

Title: Pakistan needles india with invite for talks on kashmir times of india in Urdu | In Category: پاکستان Pakistan Urdu News

Leave a Reply