شہاب الدین کی ہٹ لسٹ میں راج دیو رنجن کانام ساتویں نمبر پر تھا: بیوہ کا الزام

پٹنہ: گذشتہ دنوں سیوان ضلع میں دن دھاڑے قتل کیے جانے والے ہندی روزنامہ ہندوستان کے بیورو چیف راج دیورنجن کی بیوہ آشا دیوی نے سنسنی خیز انکشاف کرتے ہوئے انڈیا ٹوڈے کوبتایا کہ رنجن کی قسمت کا فیصلہ تو مافیا سے سیاست داں بننے والے سابق آر جے ڈی ممبر پارلیمنٹ شہاب الدین کی تیار کردہ ہٹ لسٹ میں بہت پہلے کیا جاچکا تھا۔
اس فہرست میں درجہ بندی کی ترتیب کے مطابق رنجن کا نمبر ساتواں تھا۔دو سال پہلے انٹیلی جنس نے یہ معلومات حاصل کی تھیں کہ شہاب الدین نے اپنے راستے سے ہٹانے والے23افراد کی فہرست تیار کی ہے۔ یہ خبر راج دیو نے روزنامہ ہندوستان میں شائع کرائی تھی ۔دلچسپ بات یہ کہ اس فہرست میں خود رنجن کابھی نام تھا۔
آشا نے اس بات کی تصدیق کی کہ اس کے شوہر نے سیوان کے بی جے پی ممبر پارلیمنٹ اوم پرکاش یادو کے پریس ایڈوائزر سری کانت بھارتی کے قتل کے بعد اس سے کہا تھاکہ اب اس کا (راج دیو رنجن) کا نمبر ہے۔اور رنجن کو بھی اسی طرح قتل کیا گیا جیسا دسمبر 2014میں بھارتی کا ہوا تھا۔

Read all Latest india news in Urdu at urdutahzeeb.com. Stay updated with us for Daily urdu news from india and more news in Urdu. Like and follow us on Facebook

Title: Slain journalist rajdev ranjan was 7th on shahabuddins hit list in Urdu | In Category: ہندوستان India Urdu News

Leave a Reply