جس گھر میں شادی وہ بیک وقت ڈھائی لاکھ روپے تک نکال سکتے ہیں:وزیر خزانہ

نئی دہلی: وزیر خزانہ ارون جیٹلی نے آج کہا کہ اب ایک ہزار روپے کے نئے نوٹ نہیں آئیں گے اور آج 22500 اے ٹی ایم تکنیکی طور پر اپ ڈیٹ ہو جائیں گے۔ ذرائع کے مطابق مسٹر جیٹلی نے ایک ہزار روپے اور 500 روپے کے نوٹوں کی لین دین بند کئے جانے سے پیدا ہونے والی ہوتی صورت حال کا یہاں جائزہ لیا ہے جہاں بتایا گیا ہے کہ آہستہ آہستہ بھیڑ میں کمی آ رہی ہے۔
اس کے بعد مسٹر جیٹلی نے کہا کہ ملک میں دو لاکھ سے زیادہ اے ٹی ایم اور آج تک 22500 اے ٹی ایم تکنیکی طور پر اپ ڈیٹ ہو جائیں گے۔ انہوں نے کہا کہ ایک ہزار روپے کے نئے نوٹ جاری نہیں کئے جائیں گے اور جن کے بچوں کی شادی ہے ان کے ماں باپ کو 2.5 لاکھ روپے تک نکالنے کی چھوٹ دیے جانے سے انہیں بڑی راحت ملے گی۔ اس کے ساتھ ہی کسانوں کے لئے بھی رعایت کا اعلان کیا گیا ہے۔
قابل ذکر ہے کہ حکومت نے گذشتہ آٹھ اور نو نومبر کی آدھی رات سے 500 اور ایک ہزار روپے کے نوٹوں کی لین دین بند کر دیا تھا۔ تاہم اس وقت یہ کہا گیا تھا کہ ایک ہزار اور پانچ سو کے نئے نوٹ آئیں گے۔ 500 روپے کے نئے نوٹ تو آ گئے۔ لیکن مسٹر جیٹلی نے آج واضح کر دیا کہ اب ایک ہزار روپے کے نئے نوٹ نہیں آئیں گے۔

Read all Latest india news in Urdu at urdutahzeeb.com. Stay updated with us for Daily urdu news from india and more news in Urdu. Like and follow us on Facebook

Title: Now you can withdraw rs 2 5 lakh for marriage purpose in Urdu | In Category: ہندوستان India Urdu News

Leave a Reply