انکم ٹیکس قانون میں ترمیم سے موروثی سونے پر ٹیکس نہیں لگے گا

نئی دہلی:حکومت نے آج واضح کیا کہ نوٹوں کی منسوخی کے پیش نظر بینکوں میں جمع ہو رہی غیر اعلانیہ آمدنی پر زیادہ ٹیکس اور جرمانہ لگانے کا مقصد انکم ٹیکس قانون 1961 میں ترمیم سے موروثی سونے پر ٹیکس لگانے کی کوئی تجویز نہیں ہے۔
نوٹوں کی منسوخی کے پیش نظر بینکوں میں جمع ہو رہی غیر اعلانیہ آمدنی پر ٹیکس، جرمانے اور وزیر اعظم غریب کی فلاح و بہبود کیلئے ضمنی ٹیکس لگانے کے لئے انکم ٹیکس قانون 1961 میں کئے گئے ترمیم کے پیش نظر محکمہ انکم ٹیکس کے چھاپے میں ملنے والے سونے پر بھی 85 فیصد ٹیکس وصول کئے جانے کی خبروں پر وزارت خزانہ نے آج یہ وضاحت جاری کی۔
وزارت نے کہا ہے کہ اعلان شدہ آمدنی یا زرعی آمدنی جیسی چھوٹ والی آمدنی یا گھریلو بچت سے خریدے گئے سونے یا وراثت میں ملا سونا نہ / نہ تو موجودہ قانون میں ٹیکس کے دائرے میں ہے اور نہ / نہ ہی مجوزہ ترمیم کے دائرے میں ہے۔
محکمہ نے ایک حکم کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ چھاپہ ماری کے دوران ایک کنبہ کی ہر ایک عورت کے پاس سے برآمد 500 گرام، غیر شادی شدہ لڑکیوں سے ملے 250 گرام اور مرد کے پاس سے ملے 100 گرام سونا کو ضبط نہیں کیا جا سکتا۔ اس کے ساتھ ہی قانونی طریقے سے جمع کیا گیا سونا خواہ وہ کتنی ہی مقدار میں کیوں نہ ہو، مکمل طور پر محفوظ ہے۔
اس نے کہا کہ اس کے پیش نظر یہ خدشہ ظاہر کیا جانا پوری طرح بے بنیاد ہے کہ معلوم ذرائع سے یا چھوٹ والی آمدنی سے خریدے گئے زیورات مجوزہ ترمیم سے ٹیکس کے دائرے میں آ جائیں گے۔

Read all Latest india news in Urdu at urdutahzeeb.com. Stay updated with us for Daily urdu news from india and more news in Urdu. Like and follow us on Facebook

Title: No tax on gold purchased out of disclosed income in Urdu | In Category: ہندوستان India Urdu News
Tags:

Leave a Reply