نیند نہ آئے تو اس فوجی طریقہ کار کو اپنائیں فوراً سو جائیں گے

نئی دہلی: کچھ لوگ ایسے ہوتے ہیں جنکو بستر جاتے ہی نیند آجاتی ہے لیکن اکثر افراد کو رات کو سونے کے لیے لیٹنے کے بعد نیند نہ آنے کے مسئلے کا سامنا ہوتا ہے اور وہ کروٹیں بدلتے رہتے ہیں، مگر اس کا حل سامنے آگیا ہے۔

درحقیقت امریکی فوج کی ایک ایسی خفیہ تیکنیک سامنے آئی ہے جو محض 2 منٹ کے اندر سلانے میں مدد دیتی ہے۔اس حوالے سے ایک کتاب سامنے آئی ہے جس میں یہ طریقہ کار دیا گیا ہے جو کہ شائع تو 1981 میں ہوئی تھی مگر یہ تیکنیک اب آن لائن کی گئی۔اس تیکنیک کا مقصد مشکل حالات یعنی میدان جنگ میں بھی فوجیوں کو سونے کے قابل بنانا ہے اور 6 ہفتوں کی مشق سے ہی 96 فیصد کامیابی ممکن ہے۔

یہ تیکنیک مسلز ریلیکس، سانس لینے اور تصور کرنے پر مبنی ہے۔بے خوابی دنیا بھر کا بڑا مسئلہ ہے جو کہ ایک تہائی بالغ مردوں و خواتین کو درپیش ہوتا ہے۔اس تیکنیک کے لیے سب سے پہلے اپنے چہرے بشمول زبان، جبڑے اور آنکھوں کے ارگرد موجود مسلز کو ریلیکس کرنا ہوتا ہے۔

اس کے بعد کندھے کندھوں کو آگے کی جانب جھکائیں جس کے بعد ایک طرف کے ہاتھ کے اوپری اور زیریں حصے کو ریلیکس کریں اور پھر یہی کام دوسرے ہاتھ کے ساتھ کریں۔اس کے بعد سانس کو خارج کرکے سینے کو ریلیس کریں۔

آخر میں رانوں سے شروع کرکے ٹانگ کے نچلے حصے کو ریلیکس کریں۔جب 10 سیکنڈ میں جسم ریلیکس ہوجائے تو اس کے بعد اپنے ذہن کو صاف کریں اور ذہن میں لائیں کہ آپ کسی پرسکون جھیل میں کھڑی کشتی میں لیٹے ہیں اور آپ کے سامنے نیلا آسمان ہے۔

اگر ہوسکے تو اپنے ذہن میں یہ گردان کریں کہ میں کچھ نہیں سوچ رہا، کچھ نہیں سوچ رہا، کچھ نہیں سوچ رہا، ایسا 10 سیکنڈ تک کریں۔

Read all Latest health news in Urdu at urdutahzeeb.com. Stay updated with us for Daily urdu news from health and more news in Urdu. Like and follow us on Facebook

Title: This is the secret military technique to falling asleep in just two minutes in Urdu | In Category: صحت Health Urdu News

Leave a Reply