ملتانی مٹی کے حیرت انگیز فوائد

ملتانی مٹی کو جلد کے لئے کافی اچھا مانا جاتا ہے ۔ اس کے استعمال سے چہرے کی رنگت نکھرنے لگتی ہے اور چہرہ چمکنے لگتا ہے۔ اس میں بہت سی ایسی خصوصیات ہیں جن کے بارے میں جان کر اسے اور بھی بہتر طریقے سے استعمال کیا جا سکتا ہے ۔ ا سکا استعمال چہرے کو دھونے فیس پیک کے طور پر اور بالوں کی کنڈیشننگ وغیرہ کے لئے استعمال کیا جاتا ہے ۔ اس میں زیادہ مقدار میں میکنیشیم کلورائڈ پایا جاتا ہے جو چمڑی کےلئے بہت ہی ضروری اور فائدہ مند مانا جاتا ہے۔ یہ پوری طرح سے ہر بل اور نیچرل ہوتی ہے۔ ا س لئے اس کا کوئی سائیڈ افیکٹ نہیں ہوتاہے۔
ملتانی مٹی کا استعمال آپ آئیلی اور ڈرائی دونوں طرح کی جلد کے لئے کر سکتے ہیں ، کیونکہ یہ جلد فرینڈلی ہوتی ہے۔ آئیلی ا سکن کے لئے آپ ملتانی مٹی کو گلاب کے پانی کے ساتھ پیک بنا کر استعمال کریں اور خشک جلد کے لئے اسے بادام کے پیسٹ کے ساتھ لگائیں ۔
چہرے کے داغ دھبے کو دور کرنے کے لئے ملتانی مٹی کو گاجر کے جوس کے ساتھ ملا کر فیس پیک بنا کر چہرے پر لگا نے سے تمام داغ دھبے دور ہو جاتے ہیں۔
آئیلی ا سکن کے لئے ملتانی مٹی کا پیسٹ سب سے زیادہ فائدہ مند رہتا ہے ۔ اسکن آئیلی ہونے سے اسکن کے مسام بند ہو جاتے ہیں ا س سے مہانسے، سیاہ تل، اور وہائٹ ہیڈس نکلنے شروع ہو جاتے ہیں ، لیکن ملتانی مٹی کے استعمال سے یہ مسئلہ بہت آسانی سے دور ہو جاتا ہے۔
خشک جلد کونارمل کرنے کے لئے ملتانی مٹی میں چند ن پاو¿ڈر ملا کر لگانے سے چہرے کی نمی بنی رہتی ہے ، جس سے چمڑی نرم ہو جاتی ہے۔
سن ٹیننگ والی جلد کو ٹھیک کرنے کے لئے ملتانی مٹی کو گلاب کے پانی یا ٹماٹر کے رس میں ملا کر لگانے سے فائدہ ملتا ہے۔
ملتانی مٹی بالوں کے لئے کنڈیشنر کا کام بھی کرتی ہے۔ اسے کھٹی چھا چھ یا دہی کے ساتھ گھول کر اس سے بال دھونے سے بالوں کا روکھا پن ختم ہو کر چمک آجاتی ہے۔

Read all Latest health news in Urdu at urdutahzeeb.com. Stay updated with us for Daily urdu news from health and more news in Urdu. Like and follow us on Facebook

Title: Benefits of multani mitti in Urdu | In Category: صحت Health Urdu News

Leave a Reply