امریکی اداکار تھامس ہینکس اور ان کی ادکارہ اہلیہ ریٹا ولسن میں کورونا وائرس کی تصدیق

ایڈیلیڈ: آسٹریلیا میں اپنی ایک فلم کی شوٹنگ کر رہے امریکی ادکار تھامس جیفری ہینکس نے کہا کہ وہ اور ان کی اہلیہ اداکارہ ریٹا ولسن میں کورونا وائرس پائے جانے کی تصدیق ہو گئی ہے۔ انہوں نے اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹ پر خود ہی اس خبر کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ وہ تھکاوٹ محسوس کر رہے تھے اور انہیں بخار تھا۔63سالہ ہیکس نے ٹوئیٹر کے توسط سے کہا کہ وہ اور ریٹا جو خود بھی63سال کی ہی ہیں ،پوزیٹیو پائے جانے کے بعد اس وقت تک نگہداشت میں اور الگ تھلگ رہیں گے جب تک عوامی صحت و تحفظ متقاضی ہوگی۔

ہینکس ایک امریکی اداکار ، مزاح نگار ، ہدایت کار اور مصنف ہیں۔ انہوں نے فارسٹ گمپ ، اپولو 5 ، ریان سولجر ریسکیو ، گرین پاتھ ، آوٹ بیک ، ڈا ونچی کوڈ ، اسپائی برج ، اٹلس آف دی کلاؤڈ اور کیپٹن فلپس جیسی مشہور فلموں میں کام کیا۔ اس کی آواز کو کھلونا کہانی متحرک سیریز میں بھی استعمال کیا گیا ہے۔ہینکس کو آج تک اپنے کیریئر میں متعدد بار مختلف ایوارڈز کے لیے نامزد کیا گیا اور انہوں نے فورسٹ گمپ میں اپنے کردار کے لئے گولڈن گلوب ، آسکر ، ایک فلم سوسائٹی ایوارڈ اور ایک پیپلز چوائس ایوارڈ سمیت متعدد بڑے بین الاقوامی ایوارڈز جیتا ہے۔

.ٹام ہینکس کا معروف امریکی ہدایت کار اسٹیون اسپیلبرگ کے ساتھ تعاون بھی قابل ذکر ہے۔ ان دونوں کو ریان کے ریسکیو ، آئف یو کین میٹ ، دی ٹرمینل ، دی پوسٹ ، پال جاسوس اور برادرز اسکواڈرن مختصر سیریز جیسی اہم فلموں میں شامل کیا گیا ہے۔2010 تک ، ریاستہائے متحدہ میں ٹام ہینکس کی فروخت $ 1.2 بلین تھی اور اس کی دنیا بھر میں فروخت 1.2 بلین ڈالر تھی ، جس کی وجہ سے وہ ہالی وڈ کے سب سے بڑے اعلی اداکاروں میں سے ایک ہے۔ اس کا شمار ہوتا ہے۔

اپنے کیریئر کے دوران ، ٹام ہینکس نے تین اکیڈمی ایوارڈ نامزدگیوں ، تین گولڈن گلوب کی نامزدگیوں ، اور بافٹا کی سات نامزدگیوں میں کامیابی حاصل کی ، جن میں دو اکیڈمی ایوارڈ نامزدگی ، دو گولڈن گلوب ڈرامہ نامزدگی ، اور سات گولڈن گلوب نامزدگی شامل ہیں۔ مزاحیہ کتاب یا میوزیکل مین اور گولڈن گلوبس کو سیسل بی ڈومائل ایوارڈ کے ساتھ ساتھ بہترین معاون اداکار کے لئے سلور ریچھ بھی دیا گیا۔انہوں نے اپنے ٹوئیٹ میں لکھا” عزیزان من میں اور ریٹاآسٹریلیا میں ہیں اور ہم کوتھوڑی تھکاوٹ محسوس ہوئی، ہمیں ٹھنڈ کا اثر ہے اور جسم میں درد ہے۔ریٹا کو سرد ہواوں کے جھکڑ لگے ہیں۔

تھوڑا بخار بھی لگ رہا ہے ۔احتیاطی تدابیر کے طور پر جیسا کہ آج دنیا میں ضرورت ہے ہم نے اپنے نمونے کی جانچ کرائی اور ہمارے کورونا وائرس ٹسٹ مثبت پائے گئے۔ٹھیک ہے اب ہمیں آئندہ کیا کرنا چاہئے۔طبی آداب ہیں جن کا احترام کرنا ہمارا فرض ہے۔ ہمیں خود کو الگ تھلگ رکھنا پڑے گا۔ہم اپنی صحت و خیریت سے لوگوں کو باخبر رکھیں گے۔

Read all Latest entertainment news in Urdu at urdutahzeeb.com. Stay updated with us for Daily urdu news from entertainment and more news in Urdu. Like and follow us on Facebook

Title: Tom hanks wife rita wilson test positive for coronavirus in australia in Urdu | In Category: انٹرٹینمنٹ Entertainment Urdu News
What do you think? Write Your Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.