راک آن 2 میںادا کاری شردھا کپور کے لیے خواب پورا ہونے جیسا

ممبئی:بالی ووڈ اداکارہ شردھا کپور کا کہنا ہے کہ فلم راک آن 2 میں کام کرنا ان کے لئے خواب پورا ہونے جیسا ہے۔ شردھا کپور کی فلم راک آن 2 ریلیز ہونےوالی ہے۔یہ فلم 2008 میں ریلیز ہوئی فلم راک آن کی سیکوئل ہے۔فلم میں شردھاکپور کے علاوہ فرحان اختر، ارجن رامپال، پراچی دیسائی اور پورب کوہلی نے اہم کردار اداکئے ہیں۔
شرددھا فلم میں ایک راک بینڈ کا حصہ ہیں اور ان کےلئے یہ فلم ایک خواب کو پورا کرنے جیسی ہی ہے کیونکہ انہوں نے اس میں اپنا پسندیدہ کردار ادا کیا ہے۔ شرددھا نے فلم کے گانوں میں اپنی آواز بھی دی ہے۔
فلم کی شوٹنگ کے دوران شردھاکئی بار جذباتی ہوئیں۔خاص طور پر جب وہ گانوں کی ریکارڈنگ کے لئے جاتی تھیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ وہ اپنے نا نا کو ہمیشہ یاد کرتی تھیں۔ ان کے نا نا پنڈاری ناتھ کولہاپورے جی کی وجہ سے ان کا جھکاؤ نغمات-موسیقی کی طرف ہوا۔وہ اپنے نانا سے کافی قریب رہی ہیں۔
شردھا نے فلم کے گانوں کی ریکارڈنگ کے وقت کئی بار اپنے نانا اور اپنابچپن یاد کیا، ساتھ ہی یہ بھی بتایا کہ کس طرح کھیل-کھیل میں ہی وہ نانا جی سے موسیقی کی تعلیم لے لیتی تھیں۔اس فلم کو انہوں نے دل ہی دل میں اپنے نا نا کے لیے وقف کر دیا ہے۔

Read all Latest entertainment news in Urdu at urdutahzeeb.com. Stay updated with us for Daily urdu news from entertainment and more news in Urdu. Like and follow us on Facebook

Title: Shraddha kapoors dream comes true with rock on 2 in Urdu | In Category: انٹرٹینمنٹ Entertainment Urdu News

Leave a Reply