فلمیں تعلقات کی طرح اور سریز رشتوں جیسے ہیں: وکرم دتیہ موٹوانی

نئی دہلی: حال ہی میں نیٹ فلکس پر نشر وئب سریز ’ سیکریڈگیمس ‘ کے ہدایت کے لئے تعریف بٹور چکے فلم ہدایت کار وکرم دتیہ موٹوانی کا کہنا ہے کہ اسٹریمنگ سروس کے شروع ہو جانے سے رائٹروں ، ہدایت کاروں اور پروڈیوسروں کے لئے اب دلچسپ وقت آ گیا ہے ، جہاں وہ اس نئے ذریعہ کو اپنا کر اپنی صلاحیت دیکھا کر سامعین سے وابستہ ہو سکتے ہیں۔

ہندی سنیما میں ’ اڑان، لوٹیرا جیسی کامیاب فلموں کے لئے ناقدین کی طرف سے تعریف پا چکے ہدایت کار وکرم دتیہ موٹوانی نے حال ہی میں نیٹ فلکس کے پہلے ہندوستانی ورژن وئب سریز ’ سیکریڈ گیمس‘ کے ذریعہ بشریات کے ایک نئے پلیٹ فارم پر دستک دی ہے۔

اس سریز کو ناظرین سے بہترین تاثرات ملنے سے موٹوانی کافی خوش ہیں۔ آپ کو بتا دیں کہ یہ سریز 2006میں آئے وکرم چندرا کے سوانح ’ سکریڈ گیمس‘ پر مبنی ہے۔

ہدایت کار موٹوانی نے دیئے اپنے ایک انٹر یو میں کہا ” ہم جانتے ہیں کہ سچ میں اب دو الگ ۔ الگ راستے ہیں جن پر ہم جا سکتے ہیں ، اگر آپ کو فلموں کی اسٹریمنگ سروس سے موازنہ کرنا ہے تو ہمیں لگتا ہے کہ فلمیں تعلقات کی طرح ہیں جب کہ اسٹریمنگ سروس رشتوں کی طرح ہیں، ان دونوں میں یہ فرق ہے“۔

موٹوانی نے آگے کہا ” گیم آف تھرونس ‘ کے ساتھ آپ کا ایک رشتہ بن گیا تھا ، یہ سات سال تک بنا رہا ، اور اب آپ کا رشتہ ’ سیکریڈ گیمس ، کے ساتھ وابستہ ہوگیا ہے۔ آپ اس کے واپس آنے کا انتظار کر رہے ہیں ،یہی تو رشتہ ہے ، ہے نہ؟“ ۔

وکرم دتیہ نے مزید کہا کہ وہ کبھی بھی اس شو کے بارے میں اچھی چیزیں سننے سے بور نہیں ہیں ،ہاں! انہیں اس کا خوشگوار حیرت ہوئی ہے کہ اس نے بڑے پیمانے پر ناظرین کو اپنی طرف متاثر کیا “۔ واضح رہے کہ اس سریز کی ہدایت وکرم دتیہ موٹوانی اور بالی ڈو کے مشہور فلم ساز انوراگ کشیپ نے ملک کر کیا ہے۔

Read all Latest entertainment news in Urdu at urdutahzeeb.com. Stay updated with us for Daily urdu news from entertainment and more news in Urdu. Like and follow us on Facebook

Title: Movies like affairs series are relationships vikramaditya motwane in Urdu | In Category: انٹرٹینمنٹ Entertainment Urdu News

Leave a Reply