ناکامی کو مسکرا کر سہہ جانا آسان نہیں :تاپسی پنو

ممبئی: بالی وڈ اداکارہ تاپسی پنو کا کہنا ہے کہ انہیں ناکامی سے ڈر لگتا ہے۔ تاپسی کا کہنا ہے کہ انہیں اس بات کا احساس ہو گیا ہے کہ وہ ناکامی کو آسانی سے ہضم نہیں کر سکتیں، کیونکہ اس سے وہ خود شبے میں پڑ جاتی ہیں۔ تاپسی نے کہا ان کے لئے ناکامی کو ہضم کرنا بہت مشکل ہے۔ انہوں نے کہا ”کامیابی سے آپ کو اعتماد حاصل ہے، اسی اعتماد کے ساتھ آپ آگے بڑھتے ہیں، لیکن اگر آپ ناکام ہیں تو، آپ خود پر شک کرنا شروع کر دیتے ہیں“۔
تاپسی نے کہا ”آپ اپنے فیصلوں پر سوال کھڑے کرتے ہیں، ناکامی کے کچھ دنوں بعد تک شک آپ کو پریشان کرتا ہے۔ میرے لئے ناکامی کو ہضم کرنا بہت مشکل ہے، لیکن میرے لئے یہ صرف کچھ دنوں کی بات ہوتی ہے، اس کے بعد میں پھر سے اس سے باہر نکل آتی ہوں۔ گزشتہ سال آئی فلم پنک کے ذریعے سرخیوں میں آئی تاپسی کا کہنا ہے کہ وہ باکس آفس کی فہرست سے ہمیشہ خوفزدہ رہتی ہیں۔ انہوں نے کہا ”میری پہلی فلم سے ابھی تک، میں ہمیشہ باکس آفس کے اعداد و شمار سے پریشان رہی ہوں۔
مجھے نہیں پتہ کہ ایسا کیوں ہے۔ میں یہ نہیں کہہ رہی ہوں کہ کیا غلط ہے اور کیا صحیح ہے۔ میں نے ہمیشہ اپنی فلموں کے آنکڑوں کو لے کر کافی خبردار رہتی ہوں۔ یہ بھی اتنا ہی اہم ہے، جتنی آپ کی اداکاری“۔

Read all Latest entertainment news in Urdu at urdutahzeeb.com. Stay updated with us for Daily urdu news from entertainment and more news in Urdu. Like and follow us on Facebook

Title: I find it difficult to digest a failure taapsee pannu in Urdu | In Category: انٹرٹینمنٹ Entertainment Urdu News

Leave a Reply