سلو!بھائی جان! دبنگ ،دبنگ ،دبنگ !سالگرہ مبارک

سخاوت و فیاضی کا دوسرا نام سلمان خان
سخاوت، فیاضی،مہربانی ،حوصلہ، شجاعت اوربندہ نوازی کی علامت و معروف بالی ووڈ اداکار سلمان خان نے، جن کا اصل نام عبد الرشید سلیم سلمان خان ہے، اپنے اہل خاندان بہن ارپیتا خان شرما، بہنوئی ایوش شرما، بھانجے آہل، بھائی سہیل خان، بھتیجوں نروان،ارہان اور دیگر رشتہ داروں کے علاوہ کٹرینہ کیف، جیکولین فرنانڈیز،سوناکشی سنہا،مونی رائے،کریٹی سینن، ورینہحسین، انل کپور، دیا مرزا،بابی اور تانیہ دیول جیسے اپنے ساتھیوں اور دیگر کے ساتھ پان ویل میں اپنے فارم ہاؤس پر اپنی53ویں سالگرہ زور شور سے منائی۔ارباز خان اپنیگرل فرینڈ جرجیا اندریانی کے ہمراہ پہنچے۔

آسمانی ٹی شرٹ اور نیلی جینز میں ملبو س سلمان خان نے فارم ہاؤس پہنچ کر میڈیا کے نمائندوں سے ملاقات کی اور پھر کیک کاٹنے کی رسم ادا کی۔اس موقع پر ظہیر اقبال، وتستھ شیتھ، ایشیتا دتہ، انوپ سونی اور جوہی ببر بھی موجود تھے۔سلمان خان کی پیدائش1965میں 27 دسمبر بروز دوشنبہ ہوئی۔ انہوں نے اپنی اداکاری کا آغاز 1988 میں فلم’بیوی ہو تو ایسی‘سے کیا۔ تاہم ان کو اپنی پہلی کامیابی1989 میں فلم ’میں نے پیار کیا‘سے ملی جس پر ان کو فلم فیر ایوارڈ بھی دیا گیا۔

1990 میں خان نے کچھ کچھ ہوتا ہے میں توسیع ظہور کے لیے ایک بہترین معاون اداکار کا فلم فار فیئر ایوارڈ جیتا۔1990 کی دہائی میں سلمان نے کئی کامیاب فلموں میں کام کیا جن میں ”ساجن“،”ہم آپکے ہیں کون؟“،”کرن ارجن“،”انداز اپنا اپنا“،”کچھ کچھ ہوتا ہے“،”بیوی نمبر1“اور”ہم دل دے چکے صنم“ شامل ہیں۔ان کی دیگر کامیاب فلموں میں”تیرے نام“،”نو اینٹری“،”پارٹنر“،”وانٹڈ“ اور”باڈی گارڈ“ نمایاں ہیں۔ 2010 میں ان کی فلم ”دبنگ“ نے پوری دنیا میں کامیابی کے جھنڈے گاڑ دیے اور 150 کروڑ روپے سے زیادہ کا کاروبار کیا۔

اس فلم میں انہوں نے ایک کرپٹ پولیس افسر کا کردار نبھایا جس کو بہت زیادہ پسند کیا گیا۔ سلمان خان سلیم خان کے بڑے بیٹے ہیں۔ 2010 کے عشرے میں”ایک تھا ٹائیگر“،”دبنگ2“،”جے ہو“،”کک“اور”بجرنگی بھائجان“ نمایاں ہیں۔

سلمان کی آنے والی فلمیں”پریم رتن دھن پایو“ (2015) اور”سلطان“ (2016) ہیں۔سلمان خان نے کالا ہرن کا غیر قانونی شکار کیا تھا جس پر راجستھان کی ایک عدالت نے سلمان کو پانچ سال قید کی سزا سنا دی۔ اس کے بعد پولیس نے سلمان کو عدالت کے حکم پر جیل منتقل کر دیا تھا۔ لیکن سلمان خان ضمانت کے بعد رہا ہو کر گھر واپس آ گئے۔

Read all Latest entertainment news in Urdu at urdutahzeeb.com. Stay updated with us for Daily urdu news from entertainment and more news in Urdu. Like and follow us on Facebook

Title: Happy birthday sallu bhai in Urdu | In Category: انٹرٹینمنٹ Entertainment Urdu News
What do you think? Write Your Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.