کساد بازاری کے باوجودمکیش امبانی دولتمند ترین شخصیات میں لگاتار دسویں سال سر فہرست

نئی دہلی: (یو این آئی) ہندوستانی معیشت میں کسادبازاری کے باوجود یہاں کے ارب پتی صنعتکاروں کی جائیداد میں اس سال سب سے تیزی سے اضافہ ہوا ہے۔ فوربس کی طرف سے آج جاری 100امیر ہندوستانیوں کی فہرست میں ریلائنس انڈسٹری کے مالک مکیش امبانی مسلسل دسویں سال سرفہرست ہیں۔
ٹیلی مواصلات میں ہنگامہ برپا کردینے والی اپنی کمپنی ریلائنس جیو کی بے پناہ کامیابی اور ریفائننگسیکٹر میں بڑے منافع سے ان کی نجی جائیداد 67فیصد یعنی 15.3 ارب ڈالر بڑھ کر 22.7 ارب ڈالر سے 38ارب ڈالر ہوگئی ہے۔
ہندوستانی معیشت ابھی کئی چیلجنز کا سامنا کررہی ہے اور ایسے حالات میں ہندوستان کے ایک سو دولت مندوں کی کل جائیداد سال 2016کے 374 ارب ڈالر میں 26 فیصد بڑھ کر 2017میں 479 ارب ڈالر ہوگئی ہے۔ شےئر بازاروں میں ریکارڈ تیزی رہنے اور انٹرپرنیورشپ بڑھنے سے امیروں کی جائیداد دن دوگنی رات چوگنی بڑھ رہی ہے۔
اس سال اس فہرست میں اپنا مقام برقرار رکھنے والے 27افراد کی جائیداد میں ایک یا اس سے زیادہ ارب ڈالر کا اضافہ ہوا ہے۔ دولت مند ہندوستانیوں کی اس فہرست میں وپرو کے چےئرمین عظیم پریم جی دوسرے نمبر پر ہیں تاہم ان کی جائیداد مکیش امبانی کے مقابلے میں تقریباً نصف یعنی 19ارب ڈالر ہے۔ عظیم پریم جی کی جائیداد میں اس سال گذشتہ برس کے مقابلے چار ارب ڈالر کا اضافہ ہوا ہے۔

Read all Latest business news in Urdu at urdutahzeeb.com. Stay updated with us for Daily urdu news from business and more news in Urdu. Like and follow us on Facebook

Title: Mukesh ambani cements decade long hold at the top in Urdu | In Category: بزنس Business Urdu News

Leave a Reply